Stávající evidence je řešena přes webové rozhraní běžící na Sharepointu, kde se evidují základní informace o počítačích (počítač/notebook, procesor, celková paměť, HDD, uživatel, umístění). Tyto informace jsou zadávány ručně pracovníky z IT oddělení nebo externími pracovníky zajišťujícími HW podporu. Zcela zásadním úkolem bylo převést informace o počítačích ze staré evidence do aplikace Správce IT. Bylo to provedeno exportem a následným importem těchto informací.
Zcela zásadním úkolem bylo převést informace o počítačích ze staré evidence do aplikace Správce IT. Bylo to provedeno exportem a následným importem těchto informací. Tyto importy se pro zákazníka musely upravit z důvodu velkého množství informací, které zákazník potřeboval převést. Tyto importy se prováděly za počítače i za ostatní majetek ve správě IT oddělení.
Uložte si tuto případovou studii jako PDF pro následnou prezentaci nebo tisk
UložitCo nám vzkázal zákazník
Naše řešení je vždy jedinečné
FLAME System s.r.o.
Dr. Maye 468/3
709 00 Ostrava - Mar. Hory
tel: +420 596 138 413
e-mail: flame(at)flame.cz